Badania organizacji

Badanie doświadczenia pracowników i ich zaangażowania - KEED

Badanie Key Employee Experience Drivers (KEED) łączy w sobie pomiar czynników wpływających na doświadczenie pracowników, jak i miary wynikowe doświadczenia, takie jak zaangażowanie, satysfakcja, eNPS i dobrostan pracowników. Badanie KEED opiera się na 3 filarach doświadczenia pracowników: Praca, Ludzie, Rozwój. Mierzy X czynników wpływających na zaangażowanie i dobrostan pracowników.

Celem badania jest określenie stanu obecnego doświadczenia pracowników i głównych czynników wpływających na zaangażowanie i dobrostan pracowników.

Badanie kultury organizacji - WWO

Badanie kultury organizacji Win-Win Organization (WWO) oparte jest o wygrywające podejście współpracy pomiędzy organizacją a jej pracownikami łącząc cele organizacji z celami i potrzebami pracowników.

Badanie WWO składa się z dwóch podstawowych części: - pomiar pożądanych i obecnych wartości w organizacji; - pomiar działań i procesów w organizacji wpływających bezpośrednio na kulturę organizacji. Ocena obu obszarów daje możliwość pełnej informacji jakie wartości i przekonania są obecne w organizacji i jak są one wspierane. Na tej podstawie dział HR ma możliwość określenia działań budujących efektywną kulturę organizacji i jej wartości.

Badanie dojrzałości innowacyjnej w organizacji - IOMA

Badanie Innovative Organization Maturity Assessment (IOMA) określa poziom dojrzałości innowacyjnej organizacji. Tworzenie organizacji, która jest kreatywna i szybko adaptuje się do zmieniających się warunków to proces, na który składa się budowanie bezpieczeństwa psychologicznego, eksperymentowanie, otawarcie na wyzwania i efektywne rozwiązywanie problemów. Wymaga on od organizacji wdrożenia innowacyjności na wszystkich poziomach: strategii, modelu biznesowego, stylu zarządzania, motywacji i procesów, a przede wszystkim kultury organizacji.

Badanie IOMA mierzy innowacyjność w organizacji w zakresie przekonań panujących w organizacji, procesów wspierających innowacyjność i stylu zarządzania.

Badanie potrzeb szkoleniowych pracowników i efektywności szkoleń

Planowanie szkoleń wymaga rzetelnej informacji jakie kompetencje i umiejętności są potrzebne w organizacji i jaki poziom tych kompetencji posiadają obecnie pracownicy. Dodatkowo badanie potrzeb szkoleniowych powinno wskazać jaki jest poziom efektywności w organizacji na poziomie indywidualnym i zespołowym. Na tej podstawie dział HR ma możliowość zaplanować programy rozwojowe skierowane do managerów i pracowników.

HUMetrica dostarcza organizacjom narzędzia diagnostyczne, dopasowane do specyfiki organizacji mające na celu pomiar obecnych kompetencji, określenie potrzeb rozwojowych pracowników i pomiar efektywności działań rozwojowych także po zakończonych programach szkoleniowych.